Kväll

Kan verkligen inte komma på bra rubriker här. Ni får ha överseende med de...

Har gjort absolut inget sen jag kom hem i från jobbet. Vilket e otroligt skönt precis så jag vill ha de.
Har i alla fall tagit mig en varm dusch, va extremt frusen förut.

Ska snart ut i kylan dock. Ska köra Therese å Malin till Herrljunga. Sen blir de hem å slappa lite till innan de e dax och hämta hem dom...
Sen väntar sängen, för i morgon e de jobb igen....

Förresten tycker jag de e kasst med kommentarer nu....

Å Mathilda: Jag väntar på filmen sen i lördags ;-)


Kommentarer
Postat av: majan

haha jag ska skicka den till dig. men får nog skicka den över datorn för den är för stor för att skicka via mms ;)

2009-01-06 @ 08:49:51
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0