Lördag

I morse velade jag som faan med alla klockorna så de blev nästan en försovning. Vaknade 6:40 och då blev de jävligt bråttom men hann precis.
Jobbet har vart helt okej i dag som vanligt. Vart pigg i alla fall och de hör ju inte till vanligheten.
När jag kom hem diskade jag och gjorde ett litet röj.

Snart kommer mormor med hundarna. Ska passa dom i kväll. Familjen e i väg nere i Gbg, jag avböjde och följa med pga att jag hade ingen större lust att gå på de dom skulle + att jag jobbar och vet hur seg jag brukar vara efter jobbet.
Mormor och morfar skulle också i väg. Så eftersom jag inte hade nåt vettigare för mig så får hundarna vara med mig i kväll.

Hatar att nästan ständigt och jämt gå runt med dåligt samvete. Men jag orkar helt enkelt inte. Orkar inte flänga runt efter jobbet också. Avskyr att alltid vara ledig när alla andra jobbar och tvärtom men så e de när man valt ett jobb i vården. Men jag e jävligt trött på det.
Jag e inte taskig med flit jag orkar bara inte va social.

Thats it....

Kommentarer
Postat av: majan

Man ska inte ha dåligt samvete för att man inte orkar göra saker efter jobbet.



Håller med dig att det är jävligt trist att vara ledig när alla andra jobbar och jobba när alla andra är lediga. Det suger att jobba helg!

2009-01-11 @ 11:44:26
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0