Lördag

Lördags morgonar e stressiga i Jossans ostressiga liv. När man jobbar fredag kväll och är ledig helgen och inte kan planera. Så måste man ställa klockan så man kommer upp och hinner i väg till bolaget.
Så 12 ringde klockan i dag. Upp och in i duschen och så i väg....

På bolaget strulade väl allt som kan strula kan jag tro. Innan jag ens han ställa upp första ölen på bandet så frågar han om leg. Har ju fan handlat av honom 1000 ggr förut. Sen när jag ska betala med mitt inte så hela visa kort så blir kortet ännu mera trasigt och fastnar i terminalen så jag får slita ut de. Så nu e de verkligen inte helt. Måste kolla om jag kan beställa ett nytt över nätet. Någon som vet??
Så när jag ska betala så får han köra in mina siffror manuellt och ber då igen om leg. Då bokstavligt råkar jag kasta de på honom. Tänkte där att han lär ju tro att jag redan e ett drunken ass så han nekar mig säkert att köpa öl...
Men de gjorde han ju såklart inte. Skäms gör jag i alla fall...
Så om du läser det här: Förlåt herr stystembolags gubbe för att jag kastade mitt körkort på dig...

Annars vet i fasen vad som händer. Ev några öl med Mathilda i kväll. Vi får se helt enkelt vad som händer och fötter...
Mår bra i dag känner inte alls av veckans lilla sjukdom. Dock hade jag en jävla hosta i natt som jag vaknade av massa gånger. Eller i natt, sov inte så mycket i natt pga olika andledningar ;-)... Men i morse då när jag sov då hostade jag... A ja, skit samma onödig information liksom....

Nä faan vet inte alls vad jag svamlar om nu. Så jag lägger ner detta för stunden o sätter på lite kaffe i stället....
Anyway missing u ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0