Måndag

Denna morgonen kunde ju börjat bättre. Vaknade och såg att de va -19,6 ute. Känndes ju sådär och lämna sängen då.
Isen på rutona ska vi ju inte ens prata om. Faaan vad jag fick ta i. Tänkte nästan ge upp där ett tag och bilen va ju såklart svår startad med. Men jag fick fixat så jag såg ut något sånär i alla fall....
Till råga på allt så hänger ju sig helljusen så jag fick köra med dom på hela vägen ut till jobbet. Va en hel del andra bilar som blev förbannade. Men va faan skulle jag göra då...??
Sen när jag kom ut till jobbet och stängde av bilen slocknade ju inte lamp jävlarna ändå. Gick in å gnällde lite på mina kollegor sen ut igen. Å va riktigt förbannad så till slut fick jag släckt dom...

Sen den lilla starten på dagen så har allt blivit bara bättre å bättre.
Vart en helt okej dag på jobbet trots en gnällig kollega ;-)... Men hon har allt fått sin del av gnälliga mig så de va la bara å få tillbaka antar jag...

Nu ska jag ta mig nåt och äta. Börjar bli grymt hungrig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0