Måndag

Har nog seriöst aldrig vart så glad att de e måndag som jag e i dag. Går dagen va ju bedrövligt tråkig.
I morse va de skumt, stog och stirrade på min tvätt ställning och letade efter min gråa arb tröja visste ju att jag hade tvättat den. Men den hängde fan inte där. Sen när jag har letat upp en annan arb tröja och går tillbaka för att hämta rena strumpor så hänger den gråa där.. Hmm, antingen va jag trött eller så spökar de hemma hos mig. Hoppas på de första allternativet.

Mår helt okej idag. dock anningen trött och ont i ryggen. Så semestern kommer välbehövligt.
Nu ska jag ta och jobba vidare..

Och Milla, jag har ryckt upp mig i dag va bara lite under isen i går. Inget att oroa sig för ;-)...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra :) Läs min blogg också, har haft ganska kul idag.

2009-01-26 @ 17:18:14
Postat av: Anonym

Hörde att du va på väg norröver Ha de så trevligt på din ledighet. Kram

2009-01-28 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0