Mat

Ni som känner ju vet ju att jag verkligen inte kan kalla mig själv för husmor.
Så i dag åkte jag svängen förbi mina föräldrar efter jobbet. När jag kommer in va de bara mammsen hemma. Hon sa att jag gärna fick ta en bit lasange. Å de tackade jag ju inte nej till. Va nästan 1 vecka sen som jag åt lagad mat ju.
Å de är ca 6 veckor sedan som jag lagade mat här hemma hos mig.
Kan väl erkänna med handen på hjärtat att smörgåsar och råa prinskorvar börjar bli lite tjatigt. Kanske skulle börja med råa winerkorvar igen??

A ja nu har jag snart druckit upp mitt kaffe och snart e de dax att dra sig till jobbet igen. I kväll får de bli en sallad på jobbet.
Ha en bra kväll alla och ni kan ju ägna mig en liten tanke som måste jobba ;-)...

Kommentarer
Postat av: Mammas kusin

Du påminner mig om en kille vi har i klassen han har bott i sin lägenhet i säkert 6 år och har aldrig lagat mat på sin spis ....;D

2009-01-22 @ 16:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0