Mätt

Vilken tur jag hade då.. Pappa hade gjort ny skinka hemma, hade jag ju ingen anning om hmm, vilken tur att jag "råkade" komma precis när den va klar ;-)...
Fick även retat honom lite. De e min å mammas nya sysselsättning. Eller ny å ny men om man säger så, så har vi tagit de till en högre nivå. Börjar nästan tycka lite synd om pappsen... Men tänker jag sluta för de? Ehh, knappast...

Min nya älskade sony ericsson C905 verkar snart ge upp. Fattar varför inga av mina mobiler pallar Jossan trycket?? Har ju bara haft den i en månad. Får la skicka i väg den, avvaktar lite för de lär säkert komma flera saker som strular... Använder jag mobilen på fel sätt eller??

Nu e jag iaf hemma och ska strax åka till Herrljunga.


Kommentarer
Postat av: gammle mor

Ja du vet ju vad jag tycker om hur du använder mobilen, särskilt på helgerna.

2009-01-03 @ 19:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0