Omotiverad

Jag e riktigt omotiverad nu för att åka i väg. Bilen e verkligen hur isig som helst och de lär bli ännu kallare i kväll.
A ja, de e la bara att ge sig i väg. Skönt och veta är ju att jobbet i kväll kommer gå hur fort som helst. Så jag e snart hemma igen ju :-)...

Måste till affären en snabbis och sen ner till mamma och lämna lite tvätt. Nej, hon tvättar verkligen inte åt mig. Men i dag va de verkligen kris läge. Maskinen va inte ledig (ja, jag ska fixa min egen, men de tar lite tid om man heter Jossan) så hon erbjöd sig och starta den så kommer jag efter jobbet och hämtar tvätten.

Nä ut och skrapa rutorna nu då.


Kommentarer
Postat av: majan

Sv: Ja det är verkligen synd om oss. Men snart blir det ändring på det. Den första februari går jag på nytt schema. vilket innebär ledigt fre, lörs & sön varannan vecka. Det blir nice :)

2009-01-16 @ 23:22:23
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: majan

Sv: Japp och vi ska börja stänga kl. 20 ännu mer naice ;)

2009-01-17 @ 00:07:44
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0