Onsdag

1 timmes sömn lyckades jag få ihop i natt innan klockan ringde för jobb dax. De va helt omöjligt att sova.
Men de har gått bra ändå i dag. Dock börjar jag känna mig seg i huvudet just nu. Men de e väl inte så konstigt.
På jobbet har de vart bra. Har faktiskt haft en del och göra i dag.

Men nu har jag i alla fall landat hemma i soffan. Å här tänker jag sitta tills de e dax att flytta över till sängen och tro mig, de kommer bli tidigt i kväll.

Dagens irretation har vart över folk som ringer med dolt nummer. På jobbet i dag va de ett dolt nummer som ringde 1 signal på min mobil och nu när jag kom hem såg jag att jag hade dolt nummer missat på hem telefonen också, skillde bara ett par minuter mellan dom samtalen. Så jag antar att de e samma.
A ja, ring igen om de e nåt viktigt....

Nä om man skulle ta sig en macka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0