Så kan de gå

Skulle ju lämna blod i dag.
Dock gick ju inte de enligt planen. Stack mig i båda armarna å typ "grävde" runt i bägge två. De enda resultat som blev e öma armveck och inget blod..
Så de va bara att åka hem igen med en ny tid lite senare. Kommer de inte komma nåt då så kommer jag få sluta som blodgivare.
Jag vet att jag e svårstucken men inte såhär svårstucken. Å dom kan ju ändå sticka bra där, typ de enda dom gör ju...
Men men, bara att hoppas på de bästa, har ingen lust att sluta som blodgivare...

När jag kom hem somnade jag till en liten stund.
Nu har jag precis ätit ett big meal från sibylla, den va ju inte helt fel om man säger så ;-)...

I morgon e de kvälls pass som ska jobbas så de blir skönt med lite sovmorgon i morgon =)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0