Sådär ja

Då va kvällen löst för min del då....
Ska åka till Herrljunga och umgås med Mathilda & co. Va ett tag sedan ju som jag umgicks med de folket.

Skulle gå in och beställa ett nytt visa kort tänkte jag, men den sidan fungerade ju naturligtvis inte. Hatar å inte kunna komma åt mina pengar som jag själv vill..

Fan mitt hem börjar gro igen. Jag som började så bra. Skur hinken som jag gjorde så fint i ordning med vatten å medel i måndags står fortfarande kvar på exakt samma ställe orörd. Å allt annat, hmm, e nog bäst att inte nämna så mycket mera om de vill ju gärna ha lite heder i behåll.
Tänker inte göra nåt åt de i alla fall i dag. För i dag ska jag ägna dagen åt de jag e bäst på: Snikka till mig mat i mitt andra hem, dricka öl och ha jävligt kul...

Nu ska jag rulla ner till mitt andra hem å äta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0