Seg

I dag har jag verkligen vart sjukt trött. Kom inte upp i från sängen förens närmare 15:30. Hade ju tänkt göra en massa i dag. Men får göra ett nytt försök i morgon för då e jag ju ledig igen.

Har i alla fall fått mitt visa kort nu, äntligen. Så jag va och handlade lite och sen betalade tillbaka min "lilla" skuld till mamma å pappa. Skönt och få de ur världen.

Sen blev de en liten fika ihop med Therese. Va ett tag sedan som vi satt ner och bara pratade. Blir väl lätt så när de e jul och massa andra helger. Man e uppbokad på sina egna håll.

Nu ska jag försöka få ordning på min dator. Den har bytt färgtema på nåt konstigt sätt. Så va den inte när jag la i från mig den senaste. Eller? Jag kommer faan inte ihåg....

Kommentarer
Postat av: En som saknar sin vän!

Jag jobbar inte när du är ledig!! jag har väntat läge nu tills du skall höra av dig om en lunch ju på dina lediga dagar du kanske orkar vara social då?! Kram Kram :)

2009-01-12 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0