Torsdag

Då va de redan torsdag då. Tycker veckorna rullar i väg sjukt jävla snabbt, skönt de i och för sig. Dock hinner inte jag med.

Jag har inte alls sovit gott i natt. Har aldrig kommit ner i någon djup sömn utan har hållt på å vaknat å somnat hela tiden. Så i dag måste det flyta på lungt och stillsamt för annars kommer jag tappa tålamodet brutalt.

Så vad händer i dag då?
Gick upp ur sängen för 30 min sedan. Satte på kaffe och satte mig här. Ska snart hoppa in i duschen och sen börjar jag jobba 14:30-22:30. Har verkligen ingen lust. Surt och sitta här hemma och vänta på att få gå till jobbet, mycket bättre när man jobbar dagpass.

Nä duschen nu och sen frukost..
Någon som har lust att städa min lgh medans jag e på jobbet?

Kommentarer
Postat av: M

Jag kan gärna städa hela din lägenhet när du är på jobbet :)

2009-01-08 @ 15:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0