Tvättar

Är hemma hos mamma och pappa och tvättar nu. Ett måste som jag verkligen hatar i den tråkiga vardagen.

Tog en macka när jag kom hit. Hittade även en burk med någon risblandning i som jag tog lite av i. Dock slog de mig tanken att de kanske kunde vara iblandat hundmat. Så jag spottade ut de.
Sen kommer mamma hem och säger att magnum har ju lite ris i kylen. Där kom kväljningarna på mig och jag skriker bara e de iblandat hundmat i de. Mamma kommer in och tok skrattar och svara ja.
Fy faaan vad jag bara ville spy då..
Men efter ett tag erkänner mamma att hon inte blandat i nåt i den.. Tack för de säger jag...

Nu vill jag att min tvätt ska vara klar. Sen blir de hem till soffan och tv:en. Klockan ringer ju 6 i morgon bitti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0