What to say?

Åkte till statoil och köpte cigg på vägen hem. När jag kommer hem ser jag att jag även hade behövt tanka. Orka åka tillbaka får ta de i morgon på vägen ut tíll jobbet.
Orkar inte riktigt med mig själv i dag. Inte alls på nåt bra humör. Men man får la ha såna dagar också antar jag. Även fast de suger.....

Nu e jag i alla fall hemma hos mig igen och all tvätt e tvättad. Skönt de...
Dock undrar jag vem faan de e som äter upp mina strumpor... Saknas alltid nåt. Eller e de jag som tar av mig dom på konstiga ställen? Borta e dom i alla fall.....

I need help med både de ena och de andra....


Kommentarer
Postat av: Milla

Ryck upp dig lite nu va :)

2009-01-25 @ 20:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0