Wednesday

Jobbat idag då, till 14. Vart rätt så lungt i dag faktiskt. Kan ju bero på att man inte kunde logga in i datorn förens den sista timman på jobbet. Så de har blivit lite slapp i soffan idag. 

När jag kom hem åkte jag och handlade lite, sillen va ju slut hemma och även äggen. Så de har de blivit även i dag till lunch. Jag e så enformig så de finns inte...

Blev jätte trött sen och satt mest apatisk i soffan. Som tur va ringde telefonen annars hade la jag suttit så än. Men nu har jag faktiskt börjat städa lite smått. Måste faktiskt få gjort de nu. 
Ska bli skönt när Marie kommer igen så man får hjälp med sånt igen hehe ;-)... 

Nä städning va de nu.
Lite kaffe också kanske? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0