Äntligen

Helgen har ju bestått av jobb för min del. Jobbade fredags kväll och sen åkte jag hem till mamma och pappa och hämtade hem Marie som hade vart där med dom och ätit och druckit vin. Kul att andra får roa sig medans jag jobbar ;).

I lördags va de jobb för min del till 15. Sen hem snabbt duscha och åka hem till föräldrarna igen, åt mat och tittade på hockey. Sen sov vi faktiskt över där, orkade inte gå hem.

Söndagen bestod också av jobb fast till klockan 14. Hem och sova sen ner till föräldrarna igen för bingolotto spel och mat. Ingen vinst för någon av oss, tyvärr. Efter 12 i natt blev det champange och paket öppnade för Marie som fyller år.

I dag e de ledigt för min del. Gick upp i hyffsad tid, åt frukost och sen åkte jag till vårgårda bostäder och hämtade nycklarna till våran nya lgh. Sen åkte vi dit och tittade lite. Senare blev det en tur till Alingsås för att titta på tapeter. Shit så mycket de finns och välja på, blir ju fan knasig i huvudet av de. Men tapeter till 2 rum är i alla fall klart.
Sen har jag vart på banken och fixat lite grejs. Så gött när allt löser sig till de bästa.

De e väl vad som har hänt här dom sista dagarna.


Kommentarer
Postat av: ola

tänk vad livet är rättvist att du får jobba och vi roar oss gillar den som har gjort detta val haha

2009-11-29 @ 18:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0