Lördag

Gris sprutan gjorde mig rätt så kass faktiskt, trodde inte att den skulle de.
Samma kväll som jag hade tagit den så fick jag ont i armen där jag fick sticket även kroppen började värka. I går va de ännu värre. Hade värk inne i kroppen, leder gjorde ont, nacken va stel och kännde mig jätte dålig. Kroppen ville liksom aldrig vakna och börja fungera normalt. Jag ville helst av allt bara ligga i sängen och sova, vilket jag gjorde så fort de fanns möjlighet.
Envis som jag är och eftersom jag inte hade någon feber så jobbade jag mina 2 pass. Först 7:30-11 och sen 16:30-22:15. De fick helt enkelt bara gå och de gjorde de ju också.

I dag e de jobb igen, 7:15-15. Sen väntar 2 dagar ledig. Ska bli jätte skönt. Mamma och pappa kommer hem från Teneriffa i morgon kväll. Har faktiskt saknat dom lite. Kanske inte hade träffat dom men dom ska liksom alltid vara hemma så man kan träffa dom om man vill de hehe. Skämt o sido, dom verkar ha de bra där dom är i alla fall.

I kväll vet jag inte riktigt vad som händer. Får la se om Marie vill göra nåt speciellt, annars lär vi bara vara hemma och äta nåt gott. Jag e sugen på tacos. Kanske blir de en film eller kanske lite SOS Gute som vi just nu följer maniskt hemma.

Nä om man skulle fortsätta med de som man e här för, jobba. Trots allt därför man e här ju.
Have a nice day.

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Tycker jag låter som en bra idé. Hojta till en dag du är ledig bara :)

2009-11-11 @ 17:16:20
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0