Måndag

Helgen har vart väldigt lugn. Jag har jobbat hela helgen. I lördags kväll va vi hemma hos mina föräldrar och åt mat och sa hejdå till dom eftersom dom åkte till Teneriffa i igår. Måste ju säga att jag e lite lätt avundsjuk på dom. Spelade bingolotto igår kväll. Vann dock inget. Anars under helgen har jag haft 3 olika människor som har vart här och tittat på min lgh.

I dag har jag vart ledig. Har gjort minsta möjliga idag, mer eller mindre vart hemma hela dagen och luffsat runt i mysbyxor. Med undantag för en sväng till affären och sen ner till mamma och pappas hus där larmet hade gått så jag va tvungen att kolla upp de.

Nu tittas det på hockey här, eller Marie tittar och jag sitter framför datorn och tittar runt lite. När den e slut ska jag titta på den där serien om Ullared :P.

I morgon ska jag vara ledig med ett undantag på ett extra pass mellan 17-20. Pengar behövs alltid.
Hörs när vi hörs :).

Kommentarer
Postat av: ola

vad gör du av ALLA pengar du tjänar extra, komunalare har ju såååå bra betalt så de behöver ju inte jobba extra

2009-11-04 @ 13:49:04
Postat av: ola

vad gör du av ALLA pengar du tjänar extra, komunalare har ju såååå bra betalt så de behöver ju inte jobba extra

2009-11-04 @ 13:49:30
Postat av: m a j a n

Tack :)

2009-11-04 @ 17:04:22
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0