Torsdag

Nu e de på tiden för en uppdatering här tycker jag.

Vart ledig nu i 2 dagar, helt okej. Dock har jag vart och är fortfarande förkyld. Hostar mig igenom nätterna och mår allmänt kasst. Kanske en biverkning på gris sprutan. Vad vet jag? Förkyld e jag i alla fall.

Har precis insett att allt går super fort med flytt och sånt. Får nycklarna till den nya lgh redan på måndag och vi har inte packat ett skit här hemma än. Dock håller jag på och inbilar mig att de e lungt och att de e gott om tid för vi ska ju tapetsera i den andra lgh först. Men med tanke på att jag är lite av en tidsoptimist så lär det inte vara så gått om tid.
A ja, om flesta samtalen som ska ringas e ringt och även adress ändringen e gjord. Så de löser sig säkert.

I eftm har jag vart på möte för oss planeringsansvaringa, gav väl inte sådär jätte mycket. Men de blev 2 timmar att kvittera ut i pengar.
I kväll ska vi ner till mina föräldrar, Marie ska se på hockey där och jag följer med som moraliskt stöd.

I morgon e de jobb igen, delad tur. Sen e de jobb hela helgen.
Har väl inte så mycket mera och tillföra just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0