Torsdag

Då va de redan torsdag då. Veckan har gått fort, antar för att de e för att jag började med 2 lediga dagar. Jobbade ju i och för sig extra 17-20 i tisdags. Dock va de dubbelbokat så jag hade inte behövt jobba, men eftersom dom vet att jag hade tagit bertalt för dom 3 timmarna ändå så fick jag allt va på jobbet.

Annars e de lungt på fronten. Fick gris sprutan idag. Letar efter symtom på mig själv, haha. Dock verkar de inte ha kommit några än, ja, jag e störd jag vet. Har även haft medarbetarsamtal i dag, de gick bra.

Slutar jobbet snart. Blir nog rätt så lugnt efter jobbet. Skulle behöva byta till vinter däck men de får nog vänta en dag eller två. Eller så kanske jag gör de, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0