Jag lever

Tänkte bara berätta de.

Allt rullar på. Har en hel del och stå i just nu. Jobbar på dagarna och även en del kvällar i veckan. Den övriga tiden går åt till att hjälpa lillebror och Danielle med att renovera deras lägenhet. Elller a, Marie tapetserar och jag e väl mest i vägen. Men jag gör så gott jag kan :).
När man e där och tapetserar så längtar man ännu mera tills vi flyttar. Känner på mig att jag kommer stortrivas i våran nya lägenhet.

Kissebebisen har också kommit till oss nu. Ur söt och full med bus. Konstigt att hon alltid ska busa när man ska sova. Tur hon e så söt annars hade de nog blivit en ute katt ;).

Nä nu ska jag jobba. Nu vet ni i alla fall att jag lever.
Hörs när vi hörs :).

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Du får lägga ut en bild på kissen :) Blev det Stella eller? ;)

2009-10-30 @ 07:02:55
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: ola

Tänk när den "gulliga" katten kommer hem med fåglar mums säger den då

2009-11-02 @ 17:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0