Eftersom...

... Katrin e så fruktansvärt tjatig så får jag väl ta och skriva ett blogg inlägg :).

Här knallar allt på i sin vanliga takt.
I fredags efter extra passet på jobbet va jag, Marie och mina föräldrar på ikea. Köpte på oss lite bra och ha saker. Lördagen spenderades med städning och lite handling. På kvällen kom Kiina hit och vi såg melodifestivalen och drack vin/öl, trevligt. Sen gick jag och Marie till mamma och pappa en sväng. Och den svängen varade till 4:30.
Söndagen sovs bort. Men på kvällen vågade vi oss ut igen så då blev det bingolotto ihop med mamma och pappa hos dom. Doch ingen vinst.
De va helgen de :).

Igår va de dax för jobbet igen. Sen åkte vi ner till Göteborg och tittade på Frölunda-Luleå.
Idag har jag jobbat igen och i kväll ska vi bara vara hemma och äta massa gott som vi precis vart och handlat och sen blir de en skräckfilm.
Nu väntar 2 dagars ledigt så de kanske till och med kan bli ett glas rött eller två ;).

Må så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0