Ledig dag

Äntligen ledig efter en helg med alldeles för mycket jobb (känns så i alla fall).
I fredags jobbade jag delad tur. Hem och sova för att orka börja kl 7:15. Sen hem 1 timma för att sedan jobba ett kvälls pass till 22:30, hem och sova för att orka till jobbet klockan 7 på söndagen.
Slutade i alla fall klockan 14 på söndag.
På eftermiddagen va de 1-års kalas för Tuva, mycket trevligt.

Igår kväll sov jag på soffan en stund sen åt vi en pizza och sen sov jag lite till haha.
Vid 24-tiden gav jag upp och gick och la mig i sängen. Vaknade i "morse" strax innan 13.

Hur som helst i dag e de ledigt. Blir väl att kolla in OS på tv:en. Ev blir de en promenad med Kiina lite senare.

Händer som sagt inte så mycket här. Men jag klagar inte för de. Skönt och bara vara :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0