Tur

Att man inte ska jobba i helgen säger jag bara. Våran stor parkering e inte skottat. Träffade på en kille utanför som hade ringt störningsjouren så jag tänkte att de gör jag också, ni vet ju fler som ringer.... Så kanske de händer nåt.
Men den dum fan som tog emot samtalet trodde de va min lilla ruta jag menade. Och sa att den har ju jag ansvar för. När jag väl fick henne att fatta att de va hela parkeringen skulle hon ringa nån jour. Så vi får väl se vad som händer.
Ska ringa vårgårda bostäder på måndag morgon och gnälla lite. För detta e fan inte acceptabelt.

Annars har vi i alla fall fått handlat lite (lånade mina föräldrars bil) så nu har vi i alla fall mat så vi och katterna klarar oss tills lilla bidraget kommer på fredag.

I kväll blir de OS och melodifestivalen och några kalla folkisar ;).


Kommentarer
Postat av: m a j a n

Haha klart man måste följa det, intriger är skoj ;)

Klart vi måste fika någon dag. Jag kan i stort sett vilken dag som helst ;) Sen tycker jag att vi måste ta en "vuxen fika" någon kväll utan Kevin ;)

2010-02-24 @ 10:01:58
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: m a j a n

Hehe ja! Har nog inga planer inför helgen. Ni då?

2010-02-24 @ 20:13:40
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0