Då va de dax igen

Tar tid mellan blogg inläggen. Skulle egentligen vilja blogga mera och om intressanta saker men mitt liv e väl inte så intressant hehe..

Helgen som va, va jätte bra på alla sätt. Umgicks ju med Mathilda och Anders på lördag kväll. Alltid lika trevligt :). Roligast va nog när Mathilda och jag härmade han killen som tog brons i utförsåkning (fråga mig inte om de va stor slalom, slalom eller störtlopp). Han pratade i alla fall sjukt roligt. Höll på att bryta ihop dagen efter när jag fick se samma intervjuv med honom.

Annars har jag jobbat måndag och tisdag.
I går åkte vi till bollebygd och uppgraderade Maries xbox så nu fungerar de att spela alla brännda spel. Sen blev de stor handling på maxi och en mos bricka på stockslycke.

I dag har jag gått en promenad med Kiina. Skönt väder ute faktiskt. Snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag pysa en öl. Vi ska åka till jönköping och titta på hockey.
Härligt att vara ledig såhär 3 dagar mitt i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0