Hellooo

I´am alive.

Jag har ju jobbat hela helgen. Vart bra, dock inte som vanliga helger då jag har vart i samhället och hjälpt till ett par timmar varje dag, surt som faan.

Annars har jag blivit förkyld som fasen. Flög väl mer eller mindre på mig i lördags kväll. Men nu e de ledigt måndag och tisdag. Skönt och få vara hemma när man inte e hundra och slippa sjukanmäla sig.

Sov riktigt länge i dag och sen somnade jag yttligare 1 timme på soffan efter frukosten. Sen kom mamma hit och tog en eftermiddags fika med oss.
När hon gick hem åkte vi fram och handlade lite grejer som vi behövde till maten.
Vid 19-tiden kom Katrin och Johan på en fika, trevligt trevligt :).

Nu har vi precis ätit en kanon god kyckling gryta. Fick receptet av en arb-kompis men la i lite andra grejer också. Rätt kul faktiskt med grytor, man kan ju göra dom precis som man vill. Har inte bott hemma på typ 6-7 år och nu går de upp för mig att man kan göra rätt mycket i köket hehe. Bättre sent än aldrig och de e ju faktiskt rätt så kul med matlagning.

Nu blir de lite tv tittande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0