Tisdag

Och jag e verkligen helt slut, så jävla trött.

Jobbade ju i fredags kväll och när jag kom hem så va Maries mamma och hennes faster här på besök. Blev lite små sent då vi satt uppe och pratade ett bra tag.
På lördagen jobbade jag 7:15-15. När jag kom hem duschade jag snabbt och sen åkte jag, Marie och hennes mamma in till Gbg för att möta upp Maries faster ute på stan. Tog ett par öl och sen hem till Rita och hennes familj på middag och mera alkohol. Vi hade ju egentligen tänkt åka hem på kvällen men i stället sov vi över och festade fram till 4 på morgonen.

Kom hem på söndag eftermiddag helt slut körda så vi sov mer eller mindre hela kvällen på soffan.
I går jobbade jag extra 3 timmar och sen åkte vi in till Gbg igen för att umgås med Maries mamma. Vi möte upp henne på hennes hotell och sen gick vi ut för att leta upp en kina resturang. Till slut hittade vi en, och då känndes de som om vi hade gått runt halv Gbg. Men de va de fan värt så jävla god mat där så de va inte sant. När vi satt där på kom även Rita och joinade oss. Sen gick vi vidare ner till dubliners för någon öl. De e fan de bästa och bara sitta så, 4 st ta en öl och prata om allt och inget.
Kvällen avslutades i alla fall på Maries mammas hotell med en öl uppe i skybaren med utsikt över hela hamn inloppet. Sen belv de tåget hem för våran del och sängen.
I dag väntade ju jobbet igen.

Jobbat en kort dag i dag, skönt. Handlat lite, fixat med lite ärenden och sovit på soffan.
I kväll känner jag för att bara vara hemma, så de får de bli.

De va en liten uppdatering de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0